Gönderen Konu: kimler rep vermiş?  (Okunma sayısı 510 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Садийе

  • çhernite oçhi
  • *
  • İleti: 1656
  • Rep Puanı 5470
  • Cinsiyet: Bayan
  • Akıl bir anlayabilseydi kalbin niye sessiz olduğun
    • нттρ://ωωω.вg-нιт ℓιуιz вιz
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #14 : Ağustos 02, 2007, 04:35:37 ÖS »
Alıntı
Mesela ne..?

radyomuz gibi mesela

Çevrimdışı Turqi

  • Koca Macır
  • ****
  • İleti: 332
  • Rep Puanı 14
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #15 : Ağustos 02, 2007, 05:00:42 ÖS »
Radyoya dj kim olacak :D

Çevrimdışı tiryakinim11

  • Mini Macır
  • *
  • İleti: 23
  • Rep Puanı -5000
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #16 : Ağustos 03, 2007, 12:41:41 ÖÖ »
bu sitede repin bi anlamı yok trislasise baksana 65535 bu kadar rep kim yetişcek    yani rep almak için çabalamak anlamsız ....bu sitede repin ne olduğunu bilen var mı amacı nedir haberini var mı? sadece rep artırma tarzı bi tuş var

Çevrimdışı TRiSLASiS

  • Wебмастер
  • *
  • İleti: 5389
  • Rep Puanı 65535
  • Cinsiyet: Bay
  • First deserve then desire...!
    • Bg-Hit.cOm:::...forum
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #17 : Ağustos 03, 2007, 07:40:03 ÖÖ »
 
bu sitede repin bi anlamı yok trislasise baksana 65535 bu kadar rep kim yetişcek    yanirep almak için çabalamak anlamsız ....bu sitede repin ne olduğunu bilenvar mı amacı nedir haberini var mı? sadece rep artırma tarzı bi tuş var

Eylül 2006 da kayıt olmuşsun ve daha 18 Mesajın var. Bence senin burda hiç söz hakkın yok. Hak etmediğin bişeyide zaten hiç bekleme. Sana -5000 rep verdim senin rep için çabalamana gerek yok. Çok paylaşımda bulunursan ve 7000 üyeden herbiri +1 rep verse +2000 repin olur. Hadi kolay gelsin

(Bu arada forumda akraban ile konuşsan bile konuşmalarına dikkat et, öyle çakal falan tarzı kelimeler kullanmaya devam edersen banlanırsın. )
« Son Düzenleme: Ağustos 03, 2007, 07:42:50 ÖÖ Gönderen: TRiSLASiS »
For if not a heart be touched by me,
And not a smile was left behind ...
Then the life that I am blessed with,
Will have been a waste of time.

With all my heart, I truly hope
To leave something here on earth ...
That touched another, made them smile
And gave to my life ... worth.

Çevrimdışı Levcho

  • Has Macır
  • *****
  • İleti: 508
  • Rep Puanı 41
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #18 : Ağustos 03, 2007, 09:14:04 ÖÖ »
 
Alıntı
bu sitede repin bi anlamı yok trislasise baksana 65535 bu kadar rep kim yetişcek   yani rep almak için çabalamak anlamsız ....bu sitede repin ne olduğunubilen var mı amacı nedir haberini var mı? sadece rep artırma tarzı bituş var

YÜRÜ BE KOÇUM, KİM TUTAR SENİ....

Sen bizim baş patronu kıskandın galiba?  
E adam forumu kurmuş, sen belki internetle yeni tanışırken adam REP alıyormuş. Olsun o kadar.
Hadi sana iyi eğlenceler forumda....
BASİT İNSANLARIN KOMPLEKSLERİ VE TAKINTILARI OLUR,
AKILLI İNSANLARIN HEDEFLERİ VE BAŞARILARI OLUR.

ИСТИНСКО ПРИЯТЕЛСТВО=ЕМПАТИЯ+УВАЖЕНИЕ+СЪОБРАЗЯВАНЕ С ДРУГИТЕ+СПОРАЗУМЯВАНЕ

Çevrimdışı crown

  • Kucuk Macır
  • **
  • İleti: 35
  • Rep Puanı 5
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #19 : Ağustos 03, 2007, 09:44:27 ÖÖ »
Heeeyyyt adamın REPi yeter baksana - 5000 eksi de olsa 5000 hehe Paylaş, verimli ol senin de repin artsın, ne demişler Kıskanma ne olur ,çalış senin de olur...

Çevrimdışı ceramionur

  • Has Macır
  • *****
  • İleti: 1101
  • Rep Puanı 135
  • Cinsiyet: Bay
  • cebel team-¢єяαмισηυя
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #20 : Ağustos 03, 2007, 04:54:16 ÖS »
ahah çağrı.. trislasis abi ben onu zorla üye yaptım arada giriyoo   ama çok doğaçlama konuşmuş ..zuhahha hiç beklemzdim bide nerde çakal demişş
Suskunluğumuz Korkumuzdan DeğiL "AsaLetimizdendir"

Çevrimdışı crazyy633

  • Mini Macır
  • *
  • İleti: 19
  • Rep Puanı 2
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #21 : Ağustos 03, 2007, 07:06:28 ÖS »
1dk rep ne ya :D

Çevrimdışı neci+359

  • Büyüyen Macır
  • ***
  • İleti: 221
  • Rep Puanı 37
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #22 : Ocak 16, 2008, 12:44:55 ÖÖ »
aslında repleri görmek ii bi fikir olsa ii olur cinsinden
DAHA ÖNCEKİ PAYLAŞIMLARIM TEK BAŞLIKTA BUYRUN

BG Razgrad Preslava Konseri Burda

Bulgaristan Türklerini Anlatan Muhteşem Bir Video

Sigaranın zararının kanıtlanmış bir videosu 400 sigarayla yapılan deney

Google Earth teki gizli ve ilginc yerler bakmanızı tavsiye ederim

FUNGHI&BEEF PENNE (MAKARNA İTALYAN İŞİ :) )

BİZLER BULGAR TÜRKÜ DEĞİL BULGARİSTAN TÜRKÜYÜZ BİZE BULGAR YAKIŞTIRMASINI YAPANLAR ATAMIZA YUNAN YAKIŞTIRMASINI YAPMIŞ SAYILIR.

ATAMIZ GİBİ
DOĞDUĞUMUZ
TOPRAKLARI
TÜRKİ'YE İÇİN
 TERKETTİK !!
"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" M.K. ATATÜRK

Çevrimdışı MaxiMusty

  • Has Macır
  • *****
  • İleti: 803
  • Rep Puanı 24
  • Cinsiyet: Bay
  • KiNGSiZé CRéW
    • Musty
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #23 : Ocak 16, 2008, 12:50:55 ÖÖ »
bencede ii fikir olur repleri görebilsek
Karabasanla Arkadaş Bu Çocuk
 Kaçarsam Bilki Korkumdan Değil Sıkıldığımdandır.

Kaderime Ateş Eden Asker Gibiyim

Çevrimdışı eRoR

  • Büyüyen Macır
  • ***
  • İleti: 117
  • Rep Puanı 3
  • Cinsiyet: Bay
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #24 : Ocak 16, 2008, 09:51:45 ÖÖ »
Alıntı
Mesela ne..?

radyomuz gibi mesela


aranıza katılalı kısa bir sure oldu bu kadar buyuk bır alılenın bır radyosu olsa fena olmaz hani  :-\

Çevrimdışı pepelanka

  • *
  • İleti: 1787
  • Rep Puanı 115
  • Cinsiyet: Bayan
kimler rep vermiş?
« Yanıtla #25 : Şubat 14, 2008, 07:57:24 ÖS »
yeni katıldıgın belli çünkü bu konuşma sonrası bi radyomuz açılmıştı ama sonra kapatıldı ;)